ta mig tillbaka...

till sommaren!!
saknar den sjukt miycket, är jag ensam om det?

jag och emma var busiga ;)


hade poolparty!

skolavslutning

 for till ljum med sandra< och amanda första soliga och varma dagen

solade och åt rabarber hos sara med liv och sandra

dethär var dagen då han föddes ^^
oliwer kom till världen♥

for till W.A.D på min födelsedag

fotade med alex och sandra

hade en super mysig kväll på bränte med sandra och sara

for till ljum med sandra

haha, jag och sandra kom på att vi skulle fara och grilla kl 23:30

hängde rätt mycket på sandras balkong med alex o sandra

haah, och sommarens bild vart denhär!! snygg va?




Kommentarer
Postat av: sara

saknar det!

2010-10-09 @ 16:30:05
URL: http://bjurra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0