aouch!

hejsan.
ikväll ska jag vvara med sandra och johanna, vi ska se på film hemma hos mig.
måste bara berätta en sak som hände mig nyss för ettag sedan!

när jag nyss kom hem från min fotbollsmatch satte jag på TVn men ljudet verkade inte funka så jag skruvade upp till max, men det hördes inget från TVn, så jag stängde bara av den.
Och ungefär nyss skulle jag setta på den igen. (men jag glömde bort att det var på max)
så jag satte på TVn (det brukar ta ettag innan den startar) och sprang till vårat stora TV rum, och hämtade min mobil..
och det var högt som sat*n! så jag sprang så fort jag kunde från stora TV rummet till det lilla TV rummet, (i det lilla har vi ett lågt bord, framför soffan) så jag sprang rakt in i deet bordet i kanten, och jag började typ grina :] och skrek ajajajajaj!
efter ettag kollade jag på mitt knä, då var det ett ganska ljupt jack! och efter ettag började det blöda hur mycket som helst!
och nyss såg jag att jag fick hål i min byxa oxå ;)


hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0