funny day!

hejsan!
idag har det vart en jätte rolig dag!
började som vanligt  framtill lunch, sen for vi till min mentors hus, ute på lövöudden.
sen så vart det lekar där, och sen så vart det vatten krig och bad!
en kille i min klass (JAG HATAR HAN!) okej jag vet att hata är ett fult ord, men jag déteste han!
(jag avskyr han på franksa) ;D
iallafall så tog han en stor hink och försökte att kasta på alla tjejer, sen sprang han mot mig och jag fick panik, och började tok springa.. som tur var hade jag en vattenbalong i handen.
men sen så ramlade jag och jag skrek NEJNEJNEJ!!!! jag kastade vattenbalongen på han men missade lite. (A)
kom han mid havsvatten hinken och hällde över mig.. fy vad det var kallt.
sen så ställde jag mig upp och skrek HELV*TE *******´.. VI ÄR INTE KVITT, DU SKA FÅ IGEN!!!!!
och avslutade med asflabb :D
hahah, sen så hällde vi över våran mentor också och kastade vattenbalonger ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0