6 saker ni inte visste

Jag blev utmanad av: Sara Bjurbäck

Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg 
och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och göra 
en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar
åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen 
blogg för mer information.

6 saker ni inte visste om mig..

- Jag är blyg inför vissa människor.
- Jag somnar alltid klockan 10 när jag ska upp till skolan.
- Jag kan cykla enhjuling.
- Jag duschar varje dag.
- Jag vill ta hål i tungan
- Jag har ett par skor med storlek 32,5.

Utmanade:
alla har typ gjort så jag tog några som jag inte känner :]

millahoman
matildakjellgren
nicolinajovic
happypig
mikaelafranssons
photolens

Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Vad kul!

Rösta gärna på mina egendesignade skor, läs mer i senaste inlägget. :)

2010-07-18 @ 14:48:53
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0