dag 01- 30 dagar

lite kort om mig.
Jag heter Sanna Lundberg och är 14år. Jag är född den 14 augusti 1996.
Jag bor hemma i en liten ort utanför Umeå som kallas Holmsund, tillsammans med min mamma och pappa och mina två bröder, har en storasyster också :) jag älskar min familj mest av allt!!
Jag har en hund och en kanin, cilla och chico.♥

jag tror vi måste ta en ny bild familjen? vi 2006!

träning.
Mina intressen är för mesta delen att träna, vad som helst.. om inte jag tränar på ettag får jag typ panik.. haha vet inte hur jag ska skriva det. Jag går i innebandy,fotboll och gymnastik snart cheerleading. När jag var 6-7år började jag att spela fotboll och innebandy så alltså i 8år. när jag va 4år började jag med gympa, i 10 år ganska exakt :)


om mig som person.
Om jag skulle beskriva mig själv, skulle jag nog säga att jag är en glad och snäll liten tjej som är bra på att bjuda på sig själv. bryr sig inte om vad folk säger och tycker.


min framtid.
jag har verkligen stora drömmar! men jag kommer inte ge upp, jag ska nå mina mål! :D
jag vill bli modell och artist det är mina underbara drömmar.

övriga intessen.
foto är en del av mitt liv, jag älskar det!!
och såklart mina älskade underbara vänner, tjejer och killar♥



jag älskar att ha kul med mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0