dag 02- 30 dagar

Min första kärlek var Kevin Darstedt.
Han började på våran skola i början av 3an, och då var första gången jag såg honom.
första dagen, så var alla tjejer typ kär i honom.. men jag fick han.. HA! haha :)
när jag skulle fråga chans på honom så bad jag Sandra att göra det.. men egentligen var jag jag tillsammans med Alexander Sjöblom.
Sandra sprang mot Kevin (som var med Alexander då) medans jag jagade henne med en hink som vi hade knutit ihop med ett hopp rep..och frågade chans åt mig.
- Kevin, får Sanna chans på dig?
- Men är inte hon tillsammans med Alle?
- Alle, Sanna gör slut. Kevin, får hon chans på dig nurå?
AHAHAHA!!!!
Vi var tillsammans i typ ett halft år? och sedan i början av 4an..dumpade jag honom.

det var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0